Kaybetmeyi de kazanmayı da bil

Etiketler :


Canım sıkkın. Yazmak istemiyorum. Aslında canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Uzun süredir her şey o kadar ters gidiyor ki... Kendime bir not bırakayım yine de: Kaybetmeyi kabullen!

MHP'nin gerçekleştirdiği mitingler dikkatimi çekiyor. En son İzmir'deydiler ve ciddi bir kalabalık topladılar. Önümüzdeki seçimde MHP'nin AKP'ye kaptırdığı milliyetçi-muhafazakar oyları geri alacağını tahmin ediyorum. Sebebi ise belli: Çözüm Süreci.

Bugün ABD Dışişleri Bakanı ilginç bir açıklama yaptı. Buna göre, "Tayyip Erdoğan, Gazze'ye gitsin ya da gitmesin diyemez ama gitmese iyi olur" tadında bir şeyler söyledi. Gitmeyeceği varsa da koşa koşa gider artık.

Survivor Taner'i saçmalar halde gördükçe üzülüyorum. Adamda yerli Jackass olma potansiyeli vardı ama "ben oldum" havasına girince Acun Medya kendisine kapıları kapattı ve o günden güne kaybolmaya devam ediyor. Bu çocuğun sağlam bir menajere ihtiyacı var.

Çelik'in Defne Samyeli ile yaptığı son röportajı okudum. Bana yeniden gündeme gelmeye çalışıyor gibi geldi. Bilmem siz ne dersiniz?

İşler Güçler izlemeye başladım! Açıkçası izlediğim bölümlerde gülmekten kırılmadım ama keyifli ve farklı bir dizi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Türkiye'deki dizi yapımları göz önünde bulunduğunda İşler Güçler'i çölde bir vaha gibi görmek çok da abartı olmaz. Star TV'nin web sitesinden "bipsiz" versiyonunu izlemenizi tavsiye ederim. Adamlar yapmış.

Ben bunu bilir, bunu söylerim.: İnsan şansını fazla zorlamamalı. Şansınızı fazla zorlamayalım, hele benim gibi hiç olmayın. Kötü bir hafta sonu geçirdim ve aslında bunu detaylı bir biçimde yazmak istiyordum. Yazarken tekrar tekrar hatırlamak istemedim. Bugün yeni bir başlangıç olsun. Hadi bakalım.

Böyle kısa kısa yazılar yazmayı çok seviyorum ben ya. Cidden. Sevincimi paylaşmak istedim. Ne var?

0 yorum: