Rüzgar'ı rahat bırakın

Etiketler :
  • Misafir çocuğundan nefret ettiğim kadar hiç kimseden nefret etmedim bu hayatta. Sizi uzaktan sevmek aşkların en güzeli diyorum.

  • Vergilerle ilgili haklı, bir o kadar da haksız eleştiriler var. Şapkayı önümüze alıp düşünmemiz lazım. Devlet, doğrudan toplayamadığı vergiyi dolaylı yollardan toplamaya çalışıyor. Fransa'da gelir vergisi oranının %60'a çıktığının altını çizmekte fayda var.

  • Erdoğan, Mayıs'ta Gazze'ye gidiyor. Oradan bir kahraman olarak karşılanacağı kesin.

  • Lig'de Galatasaray puan farkını maç fazlasıyla 7'ye çıkardı. Fenerbahçe'nin işi çok zor. Israrlı takip sürüyor.

  • Rüzgar Erkoçlar muhabbetinden gına gelmedi mi artık? Bırakın insanlar istedikleri hayatı, istedikleri şekilde yaşasınlar. Gerçi geçmişte en büyük zevki BBG izlemek olan insanlardan bahsediyoruz. Günümüzde de onun yerini Survivor aldı artık.

  • Survivor demişken aklıma bir şey takıldı. Ünlülüler takımındaki ünlüleri tanımayan sadece ben miyim?

  • Pazar günlerini sevmiyorum. Yarın yine Pazartesi ve evet benim de herkes gibi Pazartesi fobim var!

  • Bu yazıyı iki kez yazmış olmak ne kadar acı verici biliyor musun?

0 yorum: