En iyi ücretsiz Android oyunları (2)

Etiketler :

Uzun süredir bloguma yazamıyorum. Hem biraz keyifsizdim, hem de sınavlarımla uğraşıyordum. Bloguma tekrar ısınmak için bir başka "en iyi ücretsiz android oyunları" listesi ile giriş yapmak istedim. Bu listede son zamanlarda sıklıkla oynadığım, bana göre "en iyiler" arasında yer alan Android oyunlarını sizler için inceleyeceğim, umarım beğenirsiniz.

1) Smurfs' Village


Tek kelimeyle anlatmak gerekirse mükemmel denilebilecek bir oyun. Oyun, adından da anlaşılacağı gibi Şirinler'i konu ediyor. Oyunda bir Şirinler Köyümüz var ve bu köyü büyütmeye, geliştirmeye çalışıyoruz. Grafikler mükemmel, oynanabilirlik iyi seviyede... Başlarda parasızlıktan biraz sıkıcı gelse de köyünüzü büyüttükçe oyundan aldığınız zevk de o denli artmaya başlayacak, göreceksiniz.

Şiddetle tavsiye ediyorum.

Video


Google Play indirme linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.capcom.smurfsandroid&hl=tr

2) Cut the Rope: Time Travel


İşte ben oyun diye buna derim! Son zamanlarda gördüğüm en iyi oyunlardan birisi de Cut the Rope: Time Travel. Oyunu indirdiğim gün bitirdim ve şu an cidden pişmanım çünkü yapımcı firmanın güncelleme göndermesini bekliyorum hala! Eğer siz de benim gibi ilerlemeli oyunları seviyorsanız Cut the Rope: Time Travel'ı yüklemeyi unutmayın.

Video
Google Play indirme linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zeptolab.timetravel.free.google&hl=tr

3) The Hobbit: Kingdoms


Bakmayın 3. sıraya yazdığıma, aslında burada bir liste yaparken herhangi bir sıralama yapmıyorum. Aslında en iyileri seçiyorum da denemez. Her oyunu oynayamayan, çabuk sıkılan ve oyuna ısınamayan biri olarak kafama saran, sıklıkla oynadığım oyunları sizlerle paylaşıyorum ve listeler çıkıyor ortaya. Bu listeye de mükemmel bir oyun daha ekleniyor: The Hobbit: Kingdoms. Oynadıkça oynamak isteyeceksiniz. Oyunun Türkçe çevirisi biraz sıkıntı ancak o oyun o kadar güzel ki bu eksiklik görmemezlikten gelinebilir. Strateji oyunu sevenler kaçırmasın.

Video

Google Play indirme linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kabam.fortress

4) Live BlackJack 21


Bir blackjack hastası olarak Live BlackJack 21 oyununu açıp oynamadığım gün yoktur diyebilirim. Oyunun en güzel özelliği canlı yani gerçek kişilerle oynanabiliyor olması. Blackjack oyunları arasında kesinlikle en iyisi ve hiçbir rakibi yok. Gerçi ben bu aralar birazcık şanssızım ama umarım şans sizinle olur!

Google Play indirme linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.mvns.games&hl=tr

5) Perfect Kick

Flick Shoot'tan yavaş yavaş sıkılan bir oyuncu olarak bu aralar Perfect Kick'i denemeye karar verdim. Çok üst düzey bir oyun değil ancak yine de vakit geçirmeye birebir. Perfect Kick de online olarak oynanabilen güzel bir oyun ve bence bir şansı hak ediyor.

Video

Google Play indirme linki: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamegou.PerfectKick.google&hl=tr


0 yorum: