Aklımda kalanlar

Etiketler :

Star'da Çılgın Teyzeler adlı yeni bir yarışma başlamış. Formatın yerli olduğunu öğrendiğimde epey şaşırdım. Güzel ve eğlenceli görünüyor izlediğim kadarıyla. Yaz ekranı için gayet yeterli. Mümkün olduğunca takip edeceğim artık. Teyzeler çok komik.

Ramazan geldi. Umarım bu Ramazan'da insanlar oruç tutmayı sadece 15-16 saat aç ve susuz kalmak olarak algılamazlar. Bildiğim kadarıyla Ramazan'ın amacı zor durumda olanın halini anlamak ve onlara yardım etmek. Biz ise sahurda tıka basa yiyip öğlene kadar uyuyoruz ve iftarda yine ziyafet sofralarına oturuyoruz. Böyle olmaz ki. Ramazan belirli bir saat diliminde aç kalmak değil ki.

Breaking Bad geri dönüyor. Şüphesiz dizi tarihinin en "underrated" yapımlarından birisi Breaking Bad. Yeni bölüm 15 Temmuz'da. Çok bekledik, umarım beklediğimize de değer. Son sezonu izliyor olmak kötü ama iyi bir final bekliyorum.

Daha önce tahmin ettiğim gibi UEFA, Fenerbahçe'ye 2+1 yıl, Beşiktaş'a ise 1+1 yıl men cezası verdi. İki kulüp de Tahkim Kurulu'na savunmalarını verdiler. Benim tahminim Fenerbahçe'nin cezası ya artacak ya da aynı şekilde kalacak, Beşiktaş'ınki ise ertelenecek şeklinde. Bakalım, umarım yanılan ben olurum. 2-3 yıl gerçekten çok sıkıntılı.

Mısır'da darbe oldu ve Mursi devrildi. Mağdur edebiyatını ise bizim AKP'liler yapıyor. Enteresan.

Kısa kısa yazmayı özlemişim. Biraz çorba gibi oluyor ama aklımda kalan ama uzun uzun yazamadığım şeyleri bir çırpıda ortaya dökmeyi seviyorum. Bu da ayrı bir not olsun.

Aşk... Neden olmasın?

Finaller, finaller, finaller... 20'sinde TOBB ETÜ'de finallere başlıyoruz. Durum pek parlak değil ama sonuna kadar mücadeleye devam. #direngulmeyenadam

Yeni bir laptop almaya karar verdim. Önerileriniz? Gönlüm ASUS'tan yana ama tekliflere de açığım.

Turkcell Superonline'cılara çok kızgınım ve laflar hazırladım. 10 gün önce sözleşme yaptık. Hala kuruluma gelmediler. Üstelik bir hafta önce öğlen 15.00'te ordayız demelerine ve beni bekletmelerine rağmen! Yarın arayıp vazgeçtiğimi söyleyeceğim. TTNET'in hizmetinden ve müşteri ile ilişkilerinden nefret ediyordum, Superonline Fiberoptik de onlardan aşağı kalır değilmiş. Yeter artık.

Bugünlük bu kadar.

0 yorum: