YouTube bir hata oluştu daha sonra tekrar deneyin sorunu ve çözümü (2013)

Etiketler :

Bir süredir YouTube'da video seyretmeye çalışırken bazı sorunlarla karşılaşıyorum. Bazen YouTube'da izlediğim videolardan ses gelmiyor, bazense videoyu oynatma tuşuna bastığımda ekranda "Bir hata oluştu daha sonra tekrar deneyin" şeklinde bir yazı beliriyor. Bu sorunu özellikle kurum bilgisayarlarından YouTube'da video izlemek isteyen insanların da yaşadığını öğrendim. Mozilla ve Internet Exproler'ın aksine daha çok Chrome kullanıcıların yaşadığı bir sorun olarak dikkat çekiyor.

Ben de bu sorunu çözebilmek, YouTube'da sorunsuz bir şekilde video izleyebilmek için küçük bir araştırma yaptım ve her kafadan bir ses çıktığını gördüm. Internet'te özellikle forumlarda bu sorunu çözebilmek için en az 10 farklı yöntem tavsiye ediliyor. Bu kadar uğraşmaya gerek yok. YouTube'da video izleme sorununu çözebilmek için küçük bir program indirmeniz ve 1-2 dakikanızı ayırmanız yeterli.

Dediğim gibi sorunu çözmek çok basit, http://www.piriform.com/ccleaner adresinden CCleaner programını indirip temizlik yaparsanız bir daha YouTube'da video izleyememe gibi bir sorunla karşılaşmazsınız. Bu yöntem en sağlam ve net yöntemdir. Eğer sorununuz yine de çözülmezse başlık altından yardım talebinde bulunabilirsiniz.

2 yorum:

  1. bu sorunu mobil de yaşıyorum, fabrika ayarlarına geri döndürdüm. olmadı telefoncu yazılım atacağız dedi attı yine olmadı ne yazılımı attysa artık. youtube uygulamasında mı telefonda mı sorun var anlamadım xperia z2 kullanıyorum ve alalı bi sene bile olmadı. 5.1.1 sürümü. garantiye gidip geldikten sonra 5.1 e yükseltilmiş olarak geldi. sonrasında böyle bir sorun çıktı

    YanıtlaSil
  2. bu sorunu mobil de yaşıyorum, fabrika ayarlarına geri döndürdüm. olmadı telefoncu yazılım atacağız dedi attı yine olmadı ne yazılımı attysa artık. youtube uygulamasında mı telefonda mı sorun var anlamadım xperia z2 kullanıyorum ve alalı bi sene bile olmadı. 5.1.1 sürümü. garantiye gidip geldikten sonra 5.1 e yükseltilmiş olarak geldi. sonrasında böyle bir sorun çıktı

    YanıtlaSil